YOUsoF | Masih Ada Plan B

Saturday, February 11, 2012

Jamal Tak Sangka Jadi Macam Ni Mak.

.
Assalamualaikum wbt..peace yoo!!


Sebelum tu,

Blog ni mana ada lucah oww !


Ok, settle.


Jamal (bukan nama sebenar) baru lepas makan tengahari. Kenyang betul dia. Nasi putih, kari ayam, sambal petai udang, jering, dengan teh O ais nipis betul betul buat dia senak perut kekenyangan.


Jam dah menunjukkan pukul 1.45 petang. Lagi 15 minit waktu rehatnya habis dan dia perlu ke pejabat. Zohor pun belum lagi. Teruk betul Jamal (bukan nama sebenar).


Sampai saja dekat surau, kelihatan beberapa orang sedang berjemaah solat zohor. Melihat jemaah sedang bertahiyat awal, Jamal (bukan nama sebenar) segera mengambil wuduk. Tangan, muka, rambut, telinga, kaki semua dia basuh.


Sambil berlari anak, dia menuju ke arah jemaah tadi. Tiba-tiba perutnya memulas, macam nak terkentut. "Ah, macamana ni ?" getus Jamal (bukan nama sebenar) didalam hati. Dia nak pahala jemaah. Kang kentut nak kena ambik wuduk lagi. Malas. Tahan jelah. Jamal (bukan nama sebenar) nekad. Saat dia mengangkat takbir pertama, jemaah sudah di tahiyat akhir. Terus dia mengikut jemaah tadi.


Selesai salam kedua dari pak imam, Jamal (bukan nama sebenar) bangun bagi mengantikan rakaat yang tertinggal tadi. Mukanya berkerut gara-gara menahan kentut. Kesian.


Dan disaat jemaah sedang sibuk menadah tangan berdoa,


"Poooooottttttt !"


Suasana sepi, Jamal (bukan nama sebenar) terus berlari.



p/s : Aku harap tak jumpa spesis macam Jamal (bukan nama sebenar) lagi dah lepas ni.

52 orang style komen:

chemay said...[Reply]

tak elok tahan kentut masa nak solat.
errrr

dill said...[Reply]

anip! guwa gelak sakan. hadoi..kamu ni

dill.

Schubert Serenade said...[Reply]

oowwhh lagu aritu eyh??entah..xde motif..buang tebiat time tu..saje je nak kasi lagu..kenapa??

and, kesian jamal...ape slah dia mkn benda yang myebabkan perut dia memulas..haha..

okbai.

sailaaf said...[Reply]

makruh jamal,makruh. ni jamal ke hanif punya cite ni. ah sudah la. ko jangan nak auta la. haha

Sue Unnie.. said...[Reply]

jamal, perut ko da ok?

Sarah Mohd Saleh said...[Reply]

kan senang ko cakap,anip nme sebenar si jamal.huahahahhaha

MiszMaryaNe said...[Reply]

sapekah jamal yg sebenarnye tu yer?? huhu

LadyBird said...[Reply]

kesian kat jamal.. akhirnye terlepas jua :P..

aimi said...[Reply]

ahahahhahaha....... =D

Ezad Skytech said...[Reply]

huhu...kalau takde bau ok la..ni kalau meninggalkan kesan...habis pengsan semua jemaah...hehe~

cinta siswi said...[Reply]

hahaha.. sengal la derr.. sian jamal tuh.. :P

biela bell said...[Reply]

ah sudah..bau petai..haha

~SaL IjOu~ said...[Reply]

ahaha..rosak la budak jamal ni!~

Azham Vosovic said...[Reply]

kisah benar ke ni? hayyoo....harap2 bukan kau juga hehe

fathiahRAIHANA said...[Reply]

laa nak dapat pahala jemaah pun kalo tak khusyuk dok menahan tu tak guna jugak, Hahahaa.

Jue said...[Reply]

jamal tu nama samaran muhammad hanif

=P

nitnot said...[Reply]

Proottttt !


Wangi tak wangi tak?


Krooh krohhhhh ;p

Cik Tetra said...[Reply]

HAHAHAHAHAHAHAHA..sumpah lawak weyhhh..kau ni..mmg berupaya mbuatkan aku ketawa terbahak-bahak.. :D

blog-tips-kurus said...[Reply]

alaaaaaaa...
mesti 'kisah benar' ni..! (",)

El-Janna said...[Reply]

erkk ko ke nih.. hoohooh

Aqiim said...[Reply]

kahkahkahkahkahkah! -___-

Amna.Qadeeja said...[Reply]

lepas ni buatla entri berak pulak ya?

yad'z said...[Reply]

oh jamal (bukan nama sebenar) sangat sengal. =="

Marcella said...[Reply]

hahahaha..sengalnya jamal itu..



ala,ko ngaku je la ko punya angkara..jamal berbagai..


heheh :)

KuNanGKuNanG said...[Reply]

xtau nak kata pe..gelak je la..haha

HeNRieTTa JoSe said...[Reply]

Hehehe....sian jemaah laen....

Psss....hehehe....xpe xpe....rietta pown dh mkin smbuh dh....

Zakaria's daughter said...[Reply]

dah biasa dah buat wa kentut kentut macam nii

aLyA_syGS said...[Reply]

kih99.... kesiannn :)

Woofer Storm said...[Reply]

hahaa cian jamal ni..kalau ye pun tgk la kiri kanan jamal oi..heheee

cik pha said...[Reply]

kisah jamal ni kisah kau ke hehehhe

cinta siswi said...[Reply]

hahaha.. ces.. jamal.. jamal.. xsmpat menahan... :P

Fyqa said...[Reply]

apaa daaa Jamal neh.

haha

Wadi AR said...[Reply]

ke jamal tu kau?

CekbOlat-bOlat said...[Reply]

adakah ko JAMAL.. atau org yg tgah berdoa tu? hihihihihihi

O CIKTEDDY said...[Reply]

lorh..ape daa..haha

cik bulan said...[Reply]

anip anip.haha..gua rase lu a jamal tu en..kah3..camne ek ko lari.hahaha..masuk solat balik x.ke balik umah terus?hahahaha

echaRierie said...[Reply]

anip memang..
hahahaha..

Eira Adiera said...[Reply]

terbaek..dah makan bagai nak rak,mau xnya perut pon merajok kesakitan..pastu tahan lak tuh..memang mashyuk..

CikUna said...[Reply]

haha.. guling2 jap atas lantai.. adoy la entry nie.. sungguh.. apela salah petai yang dimakan Jamal itu.. hihi

\\( ^_^ )//

littledolphin said...[Reply]

er kau ke watak utama?

:ppp

Bella Bell said...[Reply]

berapa kali bukan nama sebenar ni anip. hahaha.

hara said...[Reply]

adeii.. penat tau!

syafiqakarim said...[Reply]

aku rasa jamal tu kau.

Hanamiko Sakura said...[Reply]

kih3... kita hanya mampu tergelak...

hassy chan said...[Reply]

lebih baik ko ngaku yang ko tuh jamal hahaha

Cik TeN10 said...[Reply]

lohh punyalah malas nk amik wuduk lg skali sggup tahan kentut.. ishkk3 xsenonoh betull.. jamal tu ko ke wehh ? hahahah =p

syAzAnA said...[Reply]

hahahahah! kesian kat jamal. hik3

Teenager Housemaid said...[Reply]

adakah jamal tu awak anip?
kehkehkeh..
sengal! :ppp

fadh leyanie said...[Reply]

ala..asal kau letak jamal bukan nama sebenaq,letak la nama sebenaq..haish !

akoo pae said...[Reply]

hahah ni kejadian betul ke ni weii?? eeuuuwww~ hahah

Woofer Storm said...[Reply]

bz bro?slmt mlm^^

Hanie Dew said...[Reply]

Jamal(bukan nama sebenar) to ko la.

Btw.kesian jamal.hahahahaha